1
شرایط عمومی ضمانت
• زمان درج شده بر روی کارت ضمانت ملاک تاریخ شروع و پایان دوره ضمانت میباشد.
• دستگاه خریداری شده با مدل، شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت ضمانت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی وبسایت یا دفترچه راهنمای داخل جعبه محصول مشمول ضمانت میباشد.
• خریدار موظف است در هنگام خرید محصول از تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت اطمینان حاصل نماید.
• قبل از ارائه گوشی برای خدمات، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیامهای کوتاه، عکس و فیلم را از روی گوشی پاک نمایید. همچنین سیمکارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید. خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین سیمکارت و کارت حافظه، مسئولیتی نخواهد داشت.
• باتریهای خراب مانند باتریهای از حالت استاندارد خارجشده و باد کرده از خدمات پس از فروش خارج میگردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعملهای درج شده توسط شرکت سازنده تلفن همراه بهعنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
• لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کابل شارژر و … در تعهد شرکت یاشار گستر نمی باشد.
• فعال بودن اکانتهای شخصی (Family Pass Code, Find My iPhone, Google Account, Apple Account) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد یاشار گستر آرشام خارج میسازد.
• در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.
• چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سختافزاری خاموش باشد، همراه داشتن کارت خدمات ضمانت و جعبه دستگاه مربوطه هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی میباشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری میباشد.
• هرگونه خدمات نرمافزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبانگیری اطلاعات، به غیر از بروزرسانی و نصب سیستمعامل دستگاه دارای ضمانت، در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه میگردد.
• تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4 عدد طبق استانداردهای بینالمللی سالم تلقی میگردد و اگر تعداد پیکسلهای سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل ضمانت میگردد.
• عمليات روت کردن (Root) و نصب رامهای غيررسمی روی تبلت و گوشی و همچنين عمل قفلگشايی روی راهاندازیهای تبلت و گوشی (Unlock-Boot Loader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه میگردد موجب ابطال ضمانت خواهد شد و هزينههای آن از مشتری دريافت خواهد شد.
• عیوب فنی که در اثر ضربه، آتش سوزی، آب، نوسانات برق، مواد شیمیایی و استفاده غلط و غیرمعمول از محصول در آن به وجود آمده باشد و یا هرگونه تغییرات فیزیکی و آسیب ظاهری، شکستگی، ترکخوردگی و سایر مواد مشابه، به تشخیص کارشناسان این مرکز، شامل این ضمانت نمی شوند.
• خدمات تعمیری انجام شده در خارج از دوره ضمانت و در دوران تعهد خدمات که با اخذ هزینه انجام میپذیرد به مدت 6 ماه از سوی این شرکت تضمین میگردد.
• قطعات تعویض شده در خارج از دوره ضمانت به مدت 1 ماه از سوی این شرکت تضمین میگردد.
2
موارد ابطال ضمانت
• هرگونه شکستگی و ایرادات فنی در LCD، درگاه شارژر، درگاه سیمکارت، جک هدفون، دکمهها، دوربین و فلش
• ایجاد لکههای سفید و مشکی در اثر ضربهخوردگی و یا وارد کردن فشار غیراستاندارد به صفحه نمایش.
• عدم تطابق شماره سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی ضمانتنامه.
• نصب نرم افزارهای غیر مجاز، آلوده به ویروس و جیلبریک کردن.
• هرگونه تغییر در قطعات سختافزاری و استفاده از شارژرهای متفرقه.
• اقدام به تعمیر و سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز خارج از مرکز ضمانت شرکت یاشار گستر آرشام.
• نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده توسط شرکت.
3
توضیحات مهم
• برای افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابلهای غیراستاندارد خودداری کنید.
• به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه میشود، برای شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تأئید شرکت سازنده تلفن همراه استفاده کنید.
• هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدلهای استاندارد، دقت کنید که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نشود.
• عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه میشود.
• سیمکارتهای پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب رسانی به درگاه سیم کارت میشود. بنابراین توصیه میشود از سایزهای مختلف سیمکارت که توسط اپراتورها عرضه میشود، استفاده کنید.