درخواست نمایندگی یاشار گستر

شرایط درخواست نمایندگی

خانه | درخواست نمایندگی یاشار گستر

شما می توانید با مطالعه شرایط نمایندگی محصولات شرکا یاشار گستر و فرستادن فرم درخواست نمایندگی به جمع نمایندگان ما بپیوندید.

1

شرایط عمومی برای دریافت نمایندگی

– داشتن تجربه کافی در امر فروش یا خدمات پس از فروش موبایل
– داشتن توانایی کافی جهت احداث، استانداردسازی، تعمیرگاه، خرید و تامین قطعات
– داشتن حسن شهرت در محل مورد تقاضا و اقامت در شهر مورد نظر

2

مدارک مورد نیاز

– درخواست کتبی (مراجعه به دفتر مرکزی یا وب سایت شرکت)، خلا صه ای از رزومه و سوابق کاری مربوط به متقاضی
– فرم تکمیل شده درخواست نمایندگی
– فتوکپی از سند مالکیت، سرقفلی و یا اجاره نامه به نام متقاضی
– فتوکپی جواز کسب مرتبط و معتبر
– اساسنامه شرکت (برای متقاضیانی که قصد دارند با افراد دیگر بصورت شراکتی عمل نمایند یا متقاضیان حقوقی)
– فتوکپی روزنامه رسمی جهت متقاضیان حقوقی
– چند قطعه عکس واضح و مشخص از امکانات و موقعیت معرفی شده از زوایای مختلف محل نمایندگی
– فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
– فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
– فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی
– کروکی محل مورد درخواست
– عکس 4×3 متقاضی 2 قطعه
– گواهی عدم سوء پیشینه بنا به تصدیق مراجع ذیصلاح
– مدارک لازم مبنی بر گذراندن دوره های آموزشی مرتبط
– استعلام از بانک طرف حساب جاری فعال متقاضی بابت اعلام وضعیت و کارکرد حساب بانکی معرفی شده و تضمین تحویلی به شرکت

یادآوری: تنها در صورت تکمیل مدارک برای متقاضیان تشکیل پرونده صورت خواهد گرفت. ضمناٌ تشکیل پرونده به معنای اعطای امتیاز نمایندگی نبوده و شرکت یاشار گستر آرشام در رد یا قبول تقاضا مختار است. پس از ارائه مدارک مورد نیاز، بازدید از محل مورد نظر بعمل آمده و در صورت تایید توسط شرکت، تفاهم نامه فی ما بین شرکت و متقاضی امضاء خواهد شد و کلیه مدارک و اطلاعات جهت استانداردسازی به متقاضی تحویل میگردد

3

سایر توضیحات و موارد مهم

در صورتیکه میزان پیشرفت استاندارد سازی مطابق برنامه محقق شده باشد، اقدامات زیر توسط واحد های مربوطه به ترتیب اولویت های ذکر شده انجام می پذیرد:

– تعریف کد نمایندگی
– دریافت مشخصات پرسنل متقاضی
– برگزاری دوره آموزشی
– تجهیز سخت افزاری
– نصب سیستم های نرم افزاری مورد نیاز نمایندگی
– ارایه طرح تابلو سردرب نمایندگی و سایر تابلوهای داخلی
– ارائه تابلو حقوق مشتری
– ارائه مهر ، سربرگ ، فرم پذیرش، لباس کار، اتیکت شناسایی پرسنل
– ارائه نیازمندی های مربوط به مکانیزم اخذ نظرات و شکایات مشتریان

یادآوری: امتیاز اعطائی قائم به شخص بوده و هر گونه نقل و انتقال امتیاز نمایندگی به غیر در حیطه اختیارات شرکت است. در صورتی که متقاضیان موفق به اخذ امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش سطح یک گردند می توانند از تسهیلات و ملزومات اعطایی و سایر امکانات در چارچوب ضوابط شرکت بهره مند گردند. کلیه متقاضیانی که موفق به اخذ امتیاز نمایندگی خدمات پس از فروش شده اند و همچنین کلیه نمایندگی های خدمات پس از فروش سراسر کشور موظف به رعایت آیین نامه و دستورا لعمل ها و ضوابط مرتبط با فعالیت خود خواهد بود.

تبصره 1: هیچ یک از نمایندگی های خدمات پس از فروش نمی توانند نسبت به ایجاد شعب و یا هر گونه شبکه سازی اقدام نمایند
تبصره 2: هرگونه تغییر در محل نمایندگی ،ساختمان و … نیازمند اخذ مجوز از مدیریت خدمات پس از فروش می باشد شرکت بنا بر صلاحدید خود میتواند در شهرهایی که عاملیت دارند، مبادرت به انتخاب نمایندگی نماید.
تبصره 3: بدیهی است پیشنهاد بهبود و ارتقا ابتدا به عاملیت داده شده و در صورت عدم توانایی وی در مدت 3ماه، نمایندگی جایگزین انتخاب خواهد شد

یاشار گستر آرشام می‌تواند اطلاعات بی‌نشان و یا داده‌های انبوهی را که ماهیتاً غیرشخصی هستند، گردآوری کند؛ برای مثال نوع مرورگر شما یا آی.پی. آدرس شما، سیستم عامل مورد استفاده شما، نام دامنه وب سایتی که شما را به وب سایت یاشار گستر آرشام هدایت کرده، و یا نام دامنه وب سایتی که شما پس از ترک وب سایت یاشار گستر آرشام به آنجا رفته‌اید.

در مورد محصولات و خدمات شرکتهای دیگر، هر اشاره ای که انجام گیرد، یا گفته ای که بیان شود، بوسیله شرکت یا اشخاص ثالث مرتبط با شرکت (شامل نمایندگان فروش) یا کارمندان شرکت، مدیران، وکلا، مشاورین، پیمانکاران، مأموران، شرکت های زیرمجموعه، تنها به قصد اطلاع رسانی است و به معنی صحه گذاشتن و توصیه شرکت یا نهادهای ذکر شده در این ماده نیست. شرکت هر گونه مسوولیت یا دِینی را در مورد هر گونه بیان یا تضمینی از طرف فروشندگان محصولات شرکتهای دیگر از خود سلب می کند.

فرم درخواست نمایندگی